Hai 2016


Alhamdulilah.
Masih ade lagi ingatan pada tempat mengadu masalah dulu kala. 😂😂😂

Dah masuk 2016, dah puasa, dah raya dan dah nak habis raya pun 😅😅.
Harini genap 600 hari kahwin 👰. Xtahu motif ape nak menaip. Tapi nak jugak buat summary jela sikit2 😀

JANUARY 💏
13 haribulan birthday aku la 🙆
Sambut birthday dekat bandung dan jakarta. Overseaaaa gitu. Sebenarnya memang sebelum kahwin lagi dah plan nak honeymoon 💏 dekat bandung tapi lepas kawin belum ade lg rezeki nak pegi. Sooo, tahun ni baru dapat pergi. Alhamdulilah. Terima kasih suamiku 😗. #azieturn24

FEBRUARY & MARCH😢
Bulan ni sedih sikittt 😢. Hujung2 bulan tu aku sakit2 perut. Sakit mak oii. Buat pregnant test. Positif 😌 tapi bila pergi cek xde berita gembira pon. Aku dah give up tapi perut sakit. Satu malam pergi berurut sbb pergi hospital xde ape2 yg menarik. Haha. Mak bidan pon xtahu ape masalah aku. Hairan bin pelik. Di tekan tekan. Bertambah sakit 😠. Terus ke kecemasan. Haha. Cek cek xde ape2. Sabar azie. Dari pukul10 sampai 12 mlm baru tahu. Suspect hamil luar rahim. Masa tu xtahu ape pon pasal hamil luar rahim. 😮. malam tu duduk wad sorang2. Mak aii sedih betul. Selama ni kalo masuk wad ade org teman tapi kali ni xde dan xboleh 😭😭. Tidur langsung xlena. Teringat rumah teringat suami 😢. 7 hari dkt wad memang menguji kesabaran. Kejap doctor cakap ade baby kejap xde baby kejap ade 2 baby kejap ade 1 baby. Aku dah makin lemah 😳. Terus berdoa pada Allah. Akhirnya ambil keputusan keluar dari hospital nak cuba kaedah lain. 😣

APRIL & MAY
alhamdulilah... lepas habis semua dugaan. Datang dugaan mabuk 😥. Xboleh makan. Xboleh minum sgt xboleh masak😩. Muntah muntah muntah. Sedih nak oii. 😢

JUNE
Alhamdulilah. Mase nie dah slow sikit mabuk mabuk tapi makan xbape lagi. Bulan puasa ni banyak beli dari masak. Tahun lepas memang sepenuhnya masak. Tahun nk xdapat sangat tapi syukurr suami aku banyak membantu 😁😁.

JULY
Yeee. Bulan sekarang ni 😃. Alhamdulilah. Usia kandungan aku nak masuk 7 bulan dah 😙 Syukur alhamdulilah. Aku diuji setahun lebih masih belum hamil. Tapi skrg dah nak masuk 7 bulan. Macam mimpi tapi alhamdulilah. Ianya kenyataan. Semoga Allah permudahkan semuanya. Tahun ni raya kedua baru dapat balik pekan 🏡. Yeee turn raya rumah aku. 😉😉

Bulan2 mendatang ni planning sahaja. Yang menentukan Allah.🙇

OGOS
Babymoon. Insyaallah

SEPTEMBER
beli barang baby dan mama. Papa duduk diam. Haha 💅💪✌

OKTOBER
tunggu baby mama keluar 👪. Insyaallah

NOVEMBER & DISEMBER
berehat dan berpantang.
Jumpe post lain hari.
Doakan mama dan baby sihat dan selamat.

Gambar terbaru gambar raya. Haha

Label: , , , , ,



0 143 komen





◄ Older posts
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work