Count


Alhamdulilah
Masih berkesempatan lagi nak bukak blog lepas tu update 😂.
Mase amat mencemburui aku nampaknye sampai xde masa nak nulis2 lepas kan geram dekat sini.
Bila ade mase data pulak xcukup. Maklumlah pakai data je bukan pakai wifi macam orang lain 😑.

Plan setahun?

Sedar xsedar lagi bape hari lagi genap setahun dah aku bergelar isteri kepada suami yang aku cintai. Rase macam baru lagi kawin 😂😂😂.
Mungkin sebab sibuk kerja, suami isteri kerja xsame shift mungkin sebab tu kot rase baru. Ke perasaan aku je 😅. Xkisah la, janji aku rase macam tu. Plan utk setahun nie dh macam2 nak plan tapi takut xjadi. Sebab tarikh tu jatuh hari isnin. Aku kena audit😡.

Honeymoon?
Kalau mintak cuti memang xla kot pasal aku baru bulan lepas dapat rase gaji full 💵💵. Kalau boleh nak teruskan sampai la aku nak honeymoon tahun depan. Yeah, baru nak honeymoon. Mestilaa. Orang lain kawin terus pegi honeymoon tapi aku x. Aku pilih duduk diam rumah dl. Honeymoom dekat rumah dulu, lepas setahun baru honeymoon jauh jauh 💏.

Anak?
Doakan 😙

Sambung study?
Dalam perbincangan lagi. Rase macam xnak dah tapi nak berada lebih bagus. Semoga Allah permudahkan 🙇

Masak?
Lebih baik la dari dulu. Kalo dulu xpandai langsung tapi skrg boleh dah la. Setakat masak utk berdua💅 Kenduri belum lagi, 2 hari xsiap lagi aku masak nanti 🙈. Tapi mencabar jugak la. Pagi nak masak, balik kerja wajib masak. Handphone penuh screenshot resepi. Kalo dulu screenshot tentang kawin je. 😄

Gemuk?
Xpernah. Okbai. Haha

Balik pekan?
2 bulan sekali😢

Itu jela setakat nak masuk setahun nie yg dapat dikongsikan. Xsemua benda kite perlu kongsi dgn orang. 😆😆

Ok, magrib otw.
Sekian 👰

Label: ,



0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work