Merisik


31hb januari 2014
tarikh kena risik
Konon-konon...
Sepanjang bercinta nie xpernah lgsg plan nk merisik bertunang bagai. Plan satu je. Nak KAWIN. Rupa rupanya payah jugak nak kawin nie. Nak kena merisik bertunang bagai. Baru lah boleh kawin. Aishhh.
Plan nak kawin konon konon bulan 1 sebab banyak sgt specialnya bulan 1. Tapi xtahula. Semua takdir. Hanya mampu merancang. So, terjadi la jugak salah satunya merisik bulan januari.
Part merisik satu hal lah.
Satu bandar dungun aku pusing bawak housemate 5 org pegi cari cincin merisik. Sebelum nie pegi beli cincin tunang je sbb xtahu pulak nak kena merisik dl. Satu bandar dungun adelah dalam 5 6 buah kedai emas. Saty kedai je ade saiz aku itupon design budak punya. Punyalah payah nak cari saiz jari halus bengkok aku ni.
Dah puas mengamuk bagai decide soh mak die carikan. Senyap smpi sudah aku sampailah hari merisik tu.
Cantik oke cincin. CANTIK
Gler cakap cincin sendiri xcantik.
Hahaaaa
Okelah, mengantuk pulak.
Nanti sambung lagi citer pasal bertunang.
Wassalam




Label: , ,



0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work