almost 2 month :P


OMG
bahase sekarang, hehee

assalamualaikum.
yee... hampir 2 bulan xjenguk + xupdate ape2 langsung dalam nie.
dulu mase mula wujud blog nie kemain lagik update,
kalo boleh sehari tu sampai 5 kali lah nak update,
tapi sekarang hampeh.. LOL
bukan ape... since aku duduk hostel dekat psmza aku dah jarang on9
sebab wifi xde, broadband hampeh.
macam2 jenis broadband aku guna, satu pon xjalan.
last2, laptop tersadai atas meja study, aku on9 gune hp jee.
mujur ade care lain utk on9.
tetap jugak tu nak on9. aptb

hujung bulan april aku dah sibuk..
sibuk dgn kelas, kuiz, test bagai sebelum final
tu sampai xsempat langsung.
pastu awal bulan mei aku dah start cuti sem, sampai hari ni
dan lebih mengecewakan minggu depan dah start sem baru
tapi aku relax jee.. sebab sem baru nie adelah pratikal.
jadi tenang sket jiwang dan perasaan.

duduk rumah cuti sem pon aku memang cuti sungguh2.
makan, tidur, makan, tidur
memang best... kadang-kadang sampai aku sendiri lupe yang aku masih lagi study.
yeee.. sampai tahap tu sekali aku lupe.
tidur lewat2.. bangun pon lewat2
itulah kije seharian aku...
tapi..tapi..
bukan aku xbuat langsung kije rumah..
buat okee.. bangun pagi smpi nak tidur malam aku still buat kije rumah
bukan goyang kaki saje duduk rumah nie

dah panjang sangat dah tu membebel
oke fine.. mase utk sambung kije.
minggu depan dah xboleh senang-senang macam nie lagi..
DRB-HICOM..
aku datang 
:P

wassalam

Lot Of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2013



0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work