jom heboh kuala terengganu


Assalammualaikum

sabtu, 9 mac 2013
alahai... lambat lagik nak habis sem nie rupenya..
dalah minggu depan xdapat balik.
kena denda duduk sini.. ada program khas katenya..
alahai......

semalam dalam pade bosan-bosan 
sempatla merayap ke kuala terengganu
pergi jom heboh
reramai.. gurl semuanya.. naik bus je..
punya semangat nak pegi.. 
satu bandar terengganu jalan sebab nak cari jom heboh
rupenya dekat sgt lahai dgn terminal yg turun bus tu
firtstime katakan.. huhuu

beli la macam-macam smpi ade jugak yg myesal xbeli
hahaa.. adatlah perempuan
xperempuan kalau xmembeli
dari kedai belum bukak smpi kedai dah tutup
barulah reti nak balik.. 
tu pon nasib baik hostel perempuan kena balik sebelum pukul 7
kalau sebelum pukul 12 malam agaknya memang aku duduk lagi dekat situ
sampai-sampai da magrib.
relax-relax kejap
makan-makan
on9-on9
tetibe tekak rase lain macam je.
yes.. demam
roomate aku dah demam, aku selsema je
cuaca panas sgt, + minum air sejuk je memanjang
memang patot sakit tekak la kan......

tadi tekak pon dah mjadi-jadi
plan nak makan nasi putih bersama tomyam xjadi
pergi order nasi bujang,
makan maggi sup
akhirnya.. dapat jugak makan sup.. 
berpeluh jugaklah nak menghabiskan
pedas tapi sedap!!!

oke, mase dah cukup
nak sambung buat kerja

wassalam
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2013


1 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work