RINDU


10 sept 2012
sehari sepi tanpa berita. masing-masing mungkin t'lalu ego. tahla.. 
janggal pulak rase nye nak b'cerita hal peribadi dalam belog 
walaupon belog nie memang buat utk luah perasan. tapi rasenye macam xmanis kan.
 nak b'cerita sampai satu dunia. xpela,mungkin ada hikmah atas semua nie. 
aku tetap aku,serupa macam dulu, insyallah xakan pernah berubah. 
semoga `die` memang t'cipta utk aku. mungkin sebab ego semua nie t'jadi.
 penat jugak kalo asik m'galah, biarlah. aku tetap tunggu. 
da cukup rasenye nak m'galah, biarkan lah..
sampai bila, aku sendiri pun xpasti, biarlah takdir yg menentukan segalanya. 
banyak sangat hati dalam kehidupan nie nak jaga.
hati mak,abah,adik-beradik,kawan-kawan.
tapi hati sendiri tahla. mungkin xsempat nak t'jaga.
biarlah,yg penting hati-hati org yg aku sayangi t'jaga.
itu kehendak aku,ingin m'lihat mereka t'senyum dgn gembira.
semoga suatu hari mereka akan m'gerti perasaan aku

buat yg terasa.. 
aku memohon kemaafkan.
bukan niat aku
tapi...
hanya Allah maha mengetahu segalanya.
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work