sentiase =) walaupun =')



badmood..
hari2 xde mood sebab sakit gigi semakin m'jadi-jadi la pulak kan.. 
hmm saba jela.xtahu nak buat ape da lagi. pegi klinik asik xde doctor je. WTF? 
aduhai. nak kije ke x nie? 
sabo jelaa.sok xdapat plak pegi sebab abah nak pegi hospital kuantan mcm biase cek kesihatannye.. 
semoga Allah sembuhkan segalanye.

hmm.. siyes,, dua tiga hari nie asik badmood je. maybe period da semakin hampir. 
so,tekanan perasaan semakin m'jadi-jadi la pulak kan. aduhai,canela nak atasi semua nie.. 
hadoi. habis semua org aku nak angin! semua xkena pada mata aku. 
ya Allah,lembutkanlah hati aku. tingkatkanlah kesabaran yang tinggi pada diri aku, 
semoga aku dapat harungi semua dugaan + cabaran yg akan mendatang utk hari ini,
esok dan sampai akhir hayat aku. insyaallah.

kije dekat JB mungkin da makin dekat memanggil2 aku. cepat2 la urusan itu dipercepatkan.
 xdaye da duduk rumah saje xtahu nak buat kije ape. 
setakat buat kije rumah,masak,mengemas. siyes da bosan kot. 
mase nak duduk xdiam dah semakin-makin melanda diri nie. 
semangat nak b'kerja da mula ade dalam hati. nak ade duit sendiri.. 
nak urus kewangan sendiri. kawin? ade ke org nak kawin dgn aku?
dala panas baran,xpandai ape2, 
xsempurna pon dan xde ape2 yg istimewa dalam hidup ini. 

semoga segala-galanye dalam keadaan yg baik2 saje. 
xtahu ape yg ade dalam hati saat blog ini ditaip. 
tapi hati penuh dgn tanda tanye. kenapa? kenapa? dan kenapa?
xpelaa. kadang2 masalah yg dtg xperlu nak heboh satu dunia. 
mungkin care t'baik simpan dalam hati agar tidak melukai hati-hati mereka yg t'sayang. =')

semakin hari buat aku xmengerti ape itu kehidupan. kehidupan yg ade suka dan duka.
 xpernah aku impikan duga dalam kehidupan tapi hidup ini ibarat roda. 
adekala kita berada di atas,adekala kita berada dibawah. 
seandainye saat itu kita berada diatas,ingatlah bahawa satu hari kita akan berada dibawah dan seandainye kita berada dibawah,ingatlah satu hari kita pasti akan berada diatas. 
cuma kita xtahu,bila,dimana,kenapa. semua nye telah tertulis sejak azali lagi.
 kita xmampu nak mengubah melainkan dgn doa dan usaha. =)

hmm.. aku harap. aku tabah menghadapi semua ujian yg akan melanda diri ini.
 xkiralah ketika aku berada diatas mahupun dibawah. selagi ade yg sokong,aku teruskan. i will =')

oke.. rasenye dah xde ape nak diluahkan lagi. 
mase utk tido pulak. tapi aku xakan tido dgn hati yg penuh kemarahan. 
aku maafkan semuanye.. harap, aku juga dimaafkan. =')

oke. wassalam
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work