mentakab + temerloh dalam kenangan. .




SUMPAH sedih.. , isnin,b'akhirlah pembelajaran aku  di Temerloh.. 
2 tahun,satu mase yg agak lame. 
tapi bila da p'hujung rase macam baru sangat m'daftar masuk.. hmm.
. siyes, rase macam xlengkap hidup kalo xpegi kolej,
jumpe kawan2 sebab tu la rutin harian selama 2 tahun.
 tapi sekarang semuanye da b'akhir. semua hanya tinggal kenangan.. hmm..
 xpelaa. ade rezeki nanti,jumpa la lagi kan. insyaallah

buat sahabat2 semua, ingat nak menaip dalam "EX STM A" 
tapi rase kali nie nak menaip panjang la pulak. so, t'pakse la menaip dalam belog nie.
 tapi malula pulak sebab ade belog.. hahaa.
okeh,malasla kan nak m'bebel panjang2.. sebab, 
utk 2 tahun nie da penat da mm'bebelnya.. wee

to Asmawati :
as, azie mtk maaf atas semua kesalahan + kesilapan azie pada as. azie harap as dapat maafkan azie. azie tahu azie banyak sgt silap dgn as. Terima kasih sebab sudi tolong azie selama kita kenal. RINDU as. jg diri baik2 oke.. kawin jemput,jangan senyap2 je..

to kak Linda :
ades.. nak menaip utk akak nie xreti nie.. hahaaa.. sumpah sedih kot sebab dari sem 1 lagi kita kenal. akak pon banyak tolong azie.. tapi xsangke kan. sem 3 kita gado2 la pulak.. wee..tapi, nasib baik ade dinie utk tolong kita. b'syukur sgt2 sebab dapat kawan semual dgn akak.. sumpah rase k'hilangan sangat2 mase kita gado dulu. kak, azie mtk maaf salah silap azie selama nie. azie harap akak jgn lupe azie dan azie b'harap sgt2 nanti dekat JB kita xgado2 lagi. insyaallah.. tunggu p'kembangan sy.. jangan lambat kawin ..  :p azie syg akak. 

to kak Hawwini :
kak.......... RINDU.! fullstop.. hahaa.. ingat org nak taip tu je ke? xla.. panjang lagi nie sampai abah da bebel2 asik ngadap laptop.. weee.. bese entry org sikit je.. tapi kali nie ni panjang b'jeler-jeler la pulak.. hai,betol dok azie eja tahu.. hahaa.. xpelaa,janji akak pahan kan.. weee.. kak,org mintak maaf kat akak atas semua2 nye.. nak taip satu persatu banyak pulak rasenyee.. wee.. haha. terima kasih sebab nak hujung2 nie bg org tumpang rumah akak.. hee.. xdela bosan tido kat rumah sendiri.. haha.. malam tadi tido kat rumah,t'ingat dekat akak.. TQ gelang tu.. walaupon akak sayang die,akak tetap bg azie. azie simpan baik2. nak pakai selalu memang xbole sebab xbape nak muatdgn tangan,nanti kalo pakai... hilang pulak.. :p oke,malas nak taip panjang2.. sedih nie tahu x.. jangan lambat kawin.. :p ingat chatin.. oupss.. mentakab + temerloh laaa.. hehee.. azie sayang akak!

to Firdaus :
daus.. thx sebab banyak jugak tolang azie selame nie.. yg da lepas tu,biarkanlah oke.. time kasih sebab bg jam tu.. hehee.. niat b'gurau je.. jg minyak wangi azie baik2.. hahaa.. walaupon die murah + sikit da tinggal,azie tetap syg minyak wangi te sebab minyak tu la buat azie pegi kolej.. hahaaa.. jam daus tu pon besoo jugak dgn tangan azie.. hehee.. nak pakai kena tunggu azie berisi la dulu.. wee . semoga baik2 je kat kelantan nanti. ade mase kita semua jumpa semula.. insyaallah.. ingat mentakab + temerloh .. sob..sob..

to Dinie :
sob..sob.. bau budu!! hahaaa.. malas la kawan aok. dala kad tinggal.. sian kak linda + kak wini.. mintak maaf kalo banyak susahkan aok selama nie. walaupon koi geram helmet koi hilang tapi xpelaa.. nak buat cane kan.. huh! semoga aok berubah la nanti.. weee.. jadi la manusia b'guna.. ingat pesan abah kita.. kan same.. rahsiakan dinie.. jangan gtau org.. hahaa.. oke.. xtahu nak menaip ape lagi.. sumpah sedih. banyak betol kenangan kita semua kat kolej,walaupon 2 tahun.. semoga aok xsambung ke sarawak yak.. ingat temerloh + mentakab.. haha.

to Azan :
koi mintak maaf atas semua2 nye.. time kasih utk 2 tahun nie banyak tolong koi.. banyak ajar koi ilmu2 yg aok ade.. harap aok halalkan ilmu2 itu.. koi akan gunakan di JB nanti.. insyaallah. . doakan koi dgn die.. tunggu kad kawin yg t'tulis name koi + die.. insyaallah.. harap nanti ade jugak kad kawin aok + se die.. amin.. jg diri, jg die baik2. bai

to Syamim :
heloo.. org KL.. tengah buat ape.. on9 je kan.. mase nampak dekat trafic light te sayu sgt .. hahaa.. kak linda + kak wini da nagis2 dalam helmet.. wee.. azie oke.. stedy je.. huh! jg diri baik2 tahu.. ingat lah temerloh + mentakab neh dalam hati sokmo! wee..jg izzazi.. ops. silap pulak.. izzati la.. nanti ade anak isi name anak name izzazi tahu.. hehee.. sedap tu.. oke,sedih nak taip nie.. lagipon mase menaip nie tengah sibuk basuh baju yg b'timbun-timbun xbasuh..maklumlah..kat mentakab haritu xde mesin basuh,balik rumah nie baru nak m'basuh.. oke.. nanti kita g lata meraung lagik. bai mie..

to Zul :
weh.. time kasih pegi lata meraung.. haha.. aku ingat lagik.. nanti drive molek2 ea.. sian awek ko nanti .. bawak keta macam tu bila bini ko nak b'salin bole laa.. hahaa.. aku pon nak mintak maaf kat ko.. walaupon dulu aku benci ko,skrg lagi benci.. hahaa.. xdela.. oke da.. xnak ingat da cter dulu2.. hahaa.. rajin2 la bangun pagi sembahyang.. last sekali,terima kasih jd rakan kongsi dalam pembinaan nak bukak carwash.. weh,nanti korang2 semua bole la hantar kereta...memang jahanam la zul basuh.. sy x.. sy cuma kerani kewangan ajee.. wee.. oke zul.. babai.. jumpa konvo nanti.. 

to Qudus :
hehee.. kuatkan radio..kuatkan radio.. time kasih ultraman sebab sudi bantu koi saat koi memerlukan kereta aok.. heheee.. time kasih! nanti kita pegi jalan2 lagi naik keta aok yak.. hehee.. kita pegi lata meraung lagik.. hahaa.. xnok ah, nak pegi genting la pulak ramai2.. wee.. sila belanja diri masing2.. hahaaa.. oke,j diri baik2.. nanti koi kawin jgn xdatang.. xtahu lagi bila.. hahaa.. tapi hari sabtu laa.. wee. baibai

to Ejat :
hai budak kecik.. maafkan kak izzazi ea.. jangan selalu tido lagi.. jg kesihatan baik2.. top up darah selalu agar baki darah anda tidak b'kurangan. wee.. gurau je ejat.. jangan marah2 macam kena balik telor tu.. sporting la sket.. weee.. pastikan cuci rambut selalu.. weee bai ejat.. jg diri

oke..rase nye sampai sini je kot.. sebab entry nie ditaip pada puku 9 pagi tadi tapi sekarang da pukul 10 lebih.. hari nie sgt sibuk sebab banyak baju nak basuh.. hahaa.. sambil2 tu perasaan sedih ade sikit.. sebab tu la lambat sikit entry nie disiapkan.. harap korang semua jangan la lupa IZZAZI SYAHNAZ nie.. hehee. walaupon aku xsehebat semuanye tapi aku punyai rase sahabat dalam hati. insyaallah,kalo ade rezeki,kita jumpa konvo lagi. setahun kan nak tunggu.. xpela, utk 2 tahun nie pon rase sekejap apetah lagi setahun. korang kalo rindu aku bukak la belog nie.. inyaallah,aku akan selalu update dalam nie.. kalo FB jarang sket, sebab aku nak kan privasi aku. belog nie pon hanya org2 t'tentu sahaje.. sebab malas la nak bgtau satu dunia tentang aku.. sebab aku bukan artis.. hahaa.. jom lepak hamza.. moh sheikh.. hahaa.. aku akan merindui ayat2 itu.. korang jage diri baik2 ok. aku sayang korang semua. time kasih sebab sudi jadi pengubat hati kala duka dan lara. STM 4A akan t'semat dijiwa nie sampai mati.. insyaallah..

oke,sudah cukup sudah.. cukup sampai disini sahaje.
tuai padi antara masak,
esok jangan layu-layuan,
intai kami antara nampak,
esok jangan rindu-rinduan..

Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work