Butterfly


ketika waktu mendatangkan cinta
aku putuskan memilih dirimu
setitik rasa itu menitis
dan semakin parah

aku boleh rasa getar jantungmu
mencintaiku apa lagi aku
jadikanlah diri aku
pilihan terakhir hatimu

butterfly terbanglah tinggi
setinggia angan aku untuk meraihmu
memeluk batin aku yang sempat kau kacau
kerana merindu

butterfly fly away so high
as high as hopes i pray
to come and reach for you
rescuing your soul
that previous messed up false me and you

jalan ini jauh
namun kita tempuh
bagai bumi ini
milik kita berdua

biar aku berlebihan
mendekatimu
namun aku tunggu
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work