pengubat hati kala duka dan lara




yes.. this title betol2 awesome!
huhuu.. harinie nak cter pasal kawan seangkatan kuliah.. aceh.. sedap betol ayat.. 
huwaa. tiru sape tau.. hehee. 
kawan seangkatan semua ade 22.. 
tp untuk sem last nie hanya tinggal 21 saje sebab seorang da berhenti.. 
t'diri daripada 7 cina,3 india dan selebihnya kawan2 sekaum dengan aku.. 
mereka sgt awesome.. walaupon suka,duka kami tetap b'sama.
 jika dulu kami pernah b'masam muke,skrg xlagi.. kami amat2 baik dan rapat sekalii..
 sehinggakan nak makan pon kena b'sama.. ade mase jugak laahh.. 
mase kelas ptg xde.. so dari balik rumah,baik kami melepak melepaskan penat lelah di kolej.. 
penat tang mane pon xtahu laa.. adoi!
kali nie sgt2 best sebab kebanyakkan kami2 semua t'libat.. makan..
xkira la makan ape.. mesti ramai je nak melepak b'samaa.. 
alahai nape la nak last2 sem nie baru la ade perasaan macam tu.. xlame daa..
 nanti semua nak kena tinggalkan semua nie. aduh! sentap pulak hati ini. ayoyoo.. SABAR
panjang benor pulak entry hari jumaat neh kan.. 
sebenarnya nak upload gmbr je.. tapi xsedap pulak kalo xmenaip.. okeh,stop typing!
see below..

ah.. sibuk je perempuan itu.. huwaa.. ok,yang tengah2 tu zul..
dulu pernah la gaduh dengan die.. pasal ape aku pon da lupe la pulak..
3 sem kami xtegur.. akhirnya untuk sem last nie kami b'tegur jugak..
 acehh. malu saye.. :p ape pon nasib baik b'tegur kan.. hahaa.
wini,linda,zul & aku
okeh.. nie pulak gurl2 yang selalu ade bila budak2 nie nak melepak..
aceh. bukan gedix tapi da lumrah boboy akan ajak gegurl kalo nak melepak.. okeh! 
okeh.. nie pulak aktiviti wajib bagi kami dalam kuliah..
ekceli dalam sehari banyak sgt gmbr.. nak upload dalam nie memang xlarat la rasenyee.
ape pon aku akan sedaya upaya jugak nak upload. sebab mereka amat best!.. hohoo..
 jangan bangga okeh kawan2 aku semua... huwaa..
rasenye cukup la kot aku nak taip.layan jela gmbr kat bawah nie okeh..
dinie & shamim

wini, aku ,linda
okeh. sekian saje.. b'sambung di entry akan datang. sekian.. 
wassalam
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work