bahagia



alhamdulilah.. selamat kembali semula ke Temerloh..
minggu nie,minggu akhir study. Ya Allah. cepat sangat waktu b'akhir.. 
macam x sangke sangat akan tamat jugak aku di sini,
syukur alhamdulilah aku panjatkan kepada-Mu Allah.. 
sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala-galanya. semoga ada yang t'baik utk aku. amin

walaupon aku disini tiada `die` tapi aku masih lagi ada kawan2.. 
kawan2 yang dapat bantu aku buat sekarang nie. syukur pada-Mu Allah,
walaupon dulu Engkau pernah uji kami, aku tabah. sekarang Engkau bahagiakan kami semua.. 
syukur sangat2.

hari nie hari selasa.. ahad nie insyaallah nak pegi b'picnic dengan sahabat2 t'sayang.. 
lokasi,dirahsiakan sepanjang acara ingin dilangsungkan.. keh2.. ade la sebab2 t'tentu.. yahoo..
semoga segala rancangan kami jadi.. amin ya Allah

ouh,bahagia pulak rasenye sekarang
wee.
 wassalam
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012



2 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work