MASIH DISINI



alhamdulilah... masih lagi b'nafas di bumi Allah.. 
sudah lame aku b'cuti tapi rasa macam xcukup lagi..
 lusa nak kena balik Temerloh.. ya Allah.. sekejap je masa b'lalu..
 belum puas rasanye nak berehat-rehat.. alahai.. kerja pon banyak lagi yg t;tangguh.. 
adoi. satu hal lagi tu.. hmmm.. harinie baru nak update belog.. 
xla busy mane pon.. tapi xde idea nak menaip belog.. hahaa.. okeh! 

sementara cuti2 nie kat rumah macam bese laa jadi surirumah.. 
basuh kain,jemur kain,angkat kain.. basuh pinggan.. masak.. masak?? 
OMG.. sket2 la.. setakat tempe tu aje.. hahaa.. yang lain biar2 dulu..
selain tu jugak aktiviti paling aku suke jaga budak.. 
ekceli mak mengasuh anak sepupu.. 2 orang.. satu abang.. satu adik..
 mereka2 inilah m'ceriakan dan m'bangunkan aku setiap pagi.. 
ekceli sabtu ahad sebab sekolah cuti.. 
so,memang awal gler la bangun sebab suara2 mereka ini.. alahai.. 
sabar jela.. nak share sket la gambar.. hii

adik + abang.. abg nie jeles bila nak amek gambar adik die.
die pon ajak m'yibuk la sekali.. alahai abg.. 
almaklumlah. selama nie die je diberi perhatian lebih.. tp sekarang tidak lagi.. 
t'pakse b'kongsi kasih sayang.
abang irfan..
baby airiqa

okeh.. sampai sini.. nak sambung buat assigment.. hoho.. 
wassalam..
Lots of Love,
Izzazi Syahnaz Nazri
2012


0 143 komen





◄ Older posts
Newer posts ►
Luahan Dari Hati;




Izzazi Syahnaz Nazri
Pahang
everything about me is true !
TAKEN by AF
13 January

msn spaces widget

...more?

Wishlist

Study
Engaged
Married
Work